Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.
Zakres zadań
- Waliduje wnioski i dokumentację dołączoną do wniosku o zmianę danych objętych pozwoleniem oraz zmianę dokumentacji będącej podstawą wydania pozwolenia
- Sporządza projekty decyzji/postanowień/zawiadomień/wezwań Prezesa Urzędu
- Sporządza sprawozdania oceniające dla wybranych zmian wymagających oceny
- Prowadzi bazy danych
- Obsługuje unijną bazę danych dotyczącą weterynaryjnych produktów leczniczych w zakresie procedur zmian porejestracyjnych
- Przygotowuje korespondencję do podmiotów odpowiedzialnych
- Przekazuje ekspertom odpowiednio przygotowaną dokumentację
- Przygotowuje korespondencję do krajowych i międzynarodowych instytucji/organów w ramach współpracy
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe profilowe: weterynaryjne lub zootechniczne albo medyczne lub pokrewne albo biologiczne, chemiczne lub pokrewne- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość aktów prawnych oraz znajomość wytycznych Unii Europejskiej dotyczących weterynaryjnych produktów leczniczych
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność analitycznego myślenia
- zdolności organizacyjne
- asertywność
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
- dobra znajomość programów komputerowych (MS Office)
- komunikatywność
- samodzielność i inicjatywa
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dn.18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista ds. administracji w Zakładzie Transfuzjologii w Pracowni Organizacji Służby Krwi
Firma:
Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Obsługa administracyjna czynności, prowadzonych w Pracowni Organizacji Służby Krwi w ramach publicznej służby krwi. Udział w weryfikacji tabel sprawozdawczych z rocznej działalności jednostek służby krwi. Udział w sporządzaniu umów związanych z...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Specjalista w Wydziale Lecznictwa Szpitalnego w Departamencie Świadczeń Opieki Zdrowotnej
Firma:
Centrala NFZ
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów, w tym przekazywanie pism do rozpatrzenia według kompetencji do innych jednostek organizacyjnych i instytucji zewnętrznych; koordynowanie spraw...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Młodszy specjalista
Firma:
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Realizacja zadań wiąże się z: zagrożeniem korupcją Budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób...
Więcej informacji