Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera
- stanowisko decyzyjne
- praca w warunkach narażenia na stres
- wyjazdy służbowe
- wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej
Zakres zadań
- Organizuje, koordynuje i nadzoruje zadania realizowane w Wydziale PRGNG.
- Opracowuje plany, koncepcje, wytyczne w zakresie prowadzonych rejestrów: Państwowy Rejestr Nazw Geograficznych, Państwowy Rejestr Granic oraz dot. ewidencji miejscowości, ulic i adresów a także systemów dziedzinowych.
- Kieruje pracami w zakresie kontroli ilościowej i jakościowej w zakresie Państwowego Rejestru Granic, Państwowego Rejestru Nazw Geograficznych oraz Ewidencji Miejscowości, Ulic i Adresów.
- Koordynuje pracami związanymi z nowelizacją przepisów prawnych i standardów technicznych z zakresu prowadzonych spraw w celu zapewnienia ich zgodności i spójności.
- Uczestniczy w pracach komisji granicznych w zakresie przygotowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dotyczącej granic państwa w celu zapewnienia opracowania tej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa i standardami technicznymi.
- Organizuje komisyjne odbiory prac zlecanych w ramach wydziału oraz nadzoruje i rozlicza prace wykonywane na rzecz wydziału, w tym prace ekspertów, w celu zapewnienia spójności merytorycznej i przestrzegania prawidłowej realizacji zadań.
- Nadzoruje przygotowanie oraz przeprowadzanie, przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zakupy i usługi wspierające realizację zadań wydziału w celu zapewnienia ich poprawności i wysokiej jakości.
- Opracowuje plany pracy Wydziału oraz sprawozdania z ich realizacji, uczestniczy w opracowywaniu budżetu zadaniowego, planu rzeczowo – finansowego, planu zamówień publicznych oraz planu pracy Departamentu a także w sprawozdawaniu z ich realizacji w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy Wydziału, przejrzystości i celowości działania oraz rzetelnego rozliczania efektów jego pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjne, kartograficzne lub pokrewnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji lub kartografii, w obszarze jednostek administracji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej bądź w obszarze wykonawstwa geodezyjno-kartograficznego
- Umiejętność kierowania pracą zespołu
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Umiejętność argumentowania
- Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
- Znajomość przepisów wykonawczych dot. dyrektywy INSPIRE
- Znajomość zagadnień technicznych i administracyjnych związanych z pozyskiwaniem danych przestrzennych i opisowych
- Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość zagadnień z zakresu tworzenia baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie w Polsce
- praktyczna znajomość procesów realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych
- umiejętność redagowania i analizy tekstów urzędowych
- komunikatywność, samodzielność
- zdolność analitycznego myślenia
- umiejętność planowania strategicznego
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Naczelnik wydziału spraw społecznych
Firma:
Urząd Miasta Leszna
Lokalizacja:
wielkopolskie / Leszno
Osoba na tym stanowisku:- kieruje pracą Wydziału Spraw Społecznych,- organizuje i nadzoruję pracę wydziału w realizacji zadań przypisanych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Leszna do Wydziału Spraw Społecznych, a zwłaszcza:- sprawy z zakresu...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Naczelnik wydziału
Firma:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy praca biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego na parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, ponieważ należy...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-07
Naczelnik
Firma:
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań. Pracownik wykonuje czynności o charakterze: - statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, - dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po...
Więcej informacji