Zamknij

Naczelnik

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 149151

Warunki pracy


  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera
  • stanowisko decyzyjne
  • praca w warunkach narażenia na stres
  • wyjazdy służbowe
  • wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej


Zakres zadań

  • Organizuje, koordynuje i nadzoruje zadania realizowane w Wydziale PRGNG.
  • Opracowuje plany, koncepcje, wytyczne w zakresie prowadzonych rejestrów: Państwowy Rejestr Nazw Geo-graficznych, Państwowy Rejestr Granic oraz dot. ewidencji miejscowości, ulic i adresów a także systemów dziedzinowych.
  • Kieruje pracami w zakresie kontroli ilościowej i jakościowej w zakresie Państwowego Rejestru Granic, Pań-stwowego Rejestru Nazw Geograficznych oraz Ewidencji Miejscowości, Ulic i Adresów.
  • Koordynuje pracami związanymi z nowelizacją przepisów prawnych i standardów technicznych z zakresu prowadzonych spraw w celu zapewnienia ich zgodności i spójności.
  • Uczestniczy w pracach komisji granicznych w zakresie przygotowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dotyczącej granic państwa w celu zapewnienia opracowania tej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa i standardami technicznymi.
  • Organizuje komisyjne odbiory prac zlecanych w ramach wydziału oraz nadzoruje i rozlicza prace wykonywane na rzecz wydziału, w tym prace ekspertów, w celu zapewnienia spójności merytorycznej i przestrzegania prawidłowej realizacji zadań.
  • Nadzoruje przygotowanie oraz przeprowadzanie, przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zakupy i usługi wspierające realizację zadań wydziału w celu zapewnienia ich poprawności i wysokiej jakości.
  • Opracowuje plany pracy Wydziału oraz sprawozdania z ich realizacji, uczestniczy w opracowywaniu budżetu zadaniowego, planu rzeczowo – finansowego, planu zamówień publicznych oraz planu pracy Departamentu a także w sprawozdawaniu z ich realizacji w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy Wydziału, przejrzystości i celowości działania oraz rzetelnego rozliczania efektów jego pracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne lub kartograficzne lub pokrewne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji lub kartografii, w obszarze jednostek administracji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej bądź w obszarze wykonawstwa geodezyjno-kartograficznego
  • Umiejętność kierowania pracą zespołu
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność argumentowania
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
  • Znajomość przepisów wykonawczych dot. dyrektywy INSPIRE
  • Znajomość zagadnień technicznych i administracyjnych związanych z pozyskiwaniem danych przestrzennych i opisowych
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość zagadnień z zakresu tworzenia baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie w Polsce
  • praktyczna znajomość procesów realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych
  • umiejętność redagowania i analizy tekstów urzędowych
  • komunikatywność, samodzielność
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność planowania strategicznego

Podobne oferty

Data dodania: 2025-03-12

Inspektor / Starszy Specjalista w Departamencie Płatności Bezpośrednich

Firma:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Stanowisko pracy ds. systemowej obsługi wniosków w zakresie przyznawania płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, płatności ONW Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę Oferujemy: przejrzyste zasady...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-02-21

Specjalista

Firma:
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca poza siedzibą urzędu/w terenie (w szczególności kontrole), wyjazdy służbowe (krajowe), reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca na III piętrze (Warszawa), na II piętrze (Radom), I piętrze...

Więcej informacji