- Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products;
- Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses;
- Working closely with internal company departments;
- Offering prompt assistance to address requests.
- Competitive salary;
- Attractive bonus scheme;
- Full medical insurance;
- 20+ days paid leave;
- Flexible working hours;
- Sports card;
- Gifts for a wedding, newborn, and birthday;
- Ability for career and professional growth within the company.
- Fluency in Danish/Finnish/Flemish/Slovenian/Slovak (C1);
- Excellent level of English (B2);
- Experience in a similar role will be considered an advantage.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Customer Service Specialist with Slovenian
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-13
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-13
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim
Firma:
Armatis Polska
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby...
Więcej informacji