Ogłoszenie numer: 10506452, z dnia 2025-12-08
Klient portalu Praca.pl
Opiekun klienta z jędzykiem szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Udzielasz wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, dbając o sprawną i przyjazną obsługę.
- Rozwiązujesz problemy użytkowników, budując pozytywne relacje i zaufanie.
- Wspierasz zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych jako pierwszy punkt kontaktu.
- Monitorujesz zgłoszenia i dbasz, aby każda interakcja przebiegała profesjonalnie i efektywnie.
Wymagania
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętność pracy w zespole i otwartość na kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Silne nastawienie na satysfakcję klienta i wysoką jakość obsługi.
- Dobre kompetencje techniczne i administracyjne pozwalające na sprawną obsługę zgłoszeń.
Oferujemy
- Wynagrodzenie miesięczne 10.000 PLN brutto.
- Pakiet relokacyjny obejmujący bilety lotnicze i 4 tygodnie zakwaterowania przy przeprowadzce do Warszawy.
- Równe szanse dla wszystkich kandydatów, niezależnie od wieku, płci i doświadczenia.
- Pakiet świadczeń socjalnych, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i dostęp do platformy benefitowej.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i dynamiczną ścieżkę kariery.
- Międzynarodowe środowisko pracy i możliwość wymiany doświadczeń z osobami z różnych kultur.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Doradca klienta z językiem norweskim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Udzielasz wsparcia klientom przez telefon, e-mail i czat, dbając o sprawną i profesjonalną obsługę. Rozwiązujesz problemy użytkowników, budując pozytywne relacje i zaufanie. Obsługujesz klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwszy punkt kontaktu....
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Advisor with Serbian
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Providing high-quality customer service via phone, email, chat, and social media Assisting with product information and resolving technical issues Initiating and managing Xiaomi device repair processes Adhering to detailed project guidelines and maintaining high...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Advisor with Swedish
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
Więcej informacji