Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- zagrożenie korupcją,
- działanie pod presją czasu,
- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- ma następujące zadania:
- Przyjmowanie oraz wstępna kwalifikacja korespondencji wpływającej do wydziału, rejestrowanie jej w systemie EZD oraz w rejestrze spraw wpływających i wychodzących oraz przekazywanie zgodnie z dekretacją, a także przygotowywanie pism do podpisu Dyrekcji Biura.
- Prowadzenie terminarza spraw, dokonywanie adnotacji o przebiegu i sposobie załatwienia sprawy oraz monitorowanie terminowości ich realizacji.
- Kierowanie interesantów zgłaszających się telefonicznie lub drogą elektroniczną do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych i pracowników KRK oraz udzielanie im wyczerpujących informacji co do czasu i trybu załatwienia spraw pozostających we właściwości wydziału.
- Przygotowywanie opracowań statystycznych z zakresu działalności wydziału na podstawie rejestru prowadzonych spraw.
- Redagowanie i przygotowywanie projektów pism, notatek służbowych dotyczących realizowanych zadań.
- Kompletowanie zakończonych spraw i przekazywanie ich do Kancelarii Biura.
- Przygotowywanie dokumentów podlegających brakowaniu i przekazywanie ich do Kancelarii Biura.
- Zapewnienie zaopatrzenia w materiały biurowe dla pracowników wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość przepisów ustawy o Krajowym Rejestrze Karnym wraz z aktami wykonawczymi oraz przepisów o ochronie danych osobowych
- Znajomość MS Office
- Doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, komunikacja, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, radzenie sobie z presją, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Referent
Firma:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie
Lokalizacja:
wielkopolskie / Leszno
1. Obsługa centrali telefonicznej.2. Rejestracja korespondencji przychodzącej.3. Udzielanie klientom MOPR ogólnych informacji o świadczeniach i formachpomocy udzielanych w Ośrodku.4. Kierowanie klientów MOPR do odpowiednich działów, celem załatwieniaspraw.5....
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Samodzielny referent
Firma:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku
Lokalizacja:
mazowieckie / Pułtusk
praca administracyjno -biurowa, zadania z ustawy o pomocy społecznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: min. 1 rok stażu pracy w administracji samorządowej, obsługa programów komputerowych
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Referendarz
Firma:
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: wejście do budynku „A" i „D" przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz...
Więcej informacji