Ogłoszenie numer: 9943177, z dnia 2025-06-18
Klient portalu Praca.pl
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów poprzez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe.
- Pomoc przy zapytaniach o produkty i problemy techniczne.
- Nadzór nad procesami serwisowymi.
- Przestrzeganie standardów firmy i wspieranie celów zespołu.
Wymagania
- Język polski C1, angielski B1.
- Umiejętności komputerowe.
- Zdolność szybkiego uczenia, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów.
Oferujemy
- Szkolenie dwutygodniowe.
- Możliwość pracy hybrydowej.
- Umowę o pracę i stabilność zatrudnienia.
- Programy rozwojowe i możliwości nauki.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista ds. obsługi posprzedażnej
Firma:
Asian Automotive Distribution Center
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Konsultant ds. obsługi klienta
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia dla klientów poprzez różne kanały komunikacji jak telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Udzielanie pomocy w zakresie pytań dotyczących produktów, rozwiązywanie problemów technicznych. Prowadzenie i...
Więcej informacji