Zamknij

Pracownik contact center k/m

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracownik contact center k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/24/15041
OBOWIĄZKI:
- obsługa infolinii, rejestrowanie pacjentów na badania medycyny pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Rejestratorka medyczna
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie: średnie ogólnokształcące, rok doświadczenia zawodowego, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość języka angielskiego na poziomie B1, komunikatywna znajomość języka polskiego. Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Godziny pracy: 8 godzin w godz. 7-18.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

Firma:
T-Mobile Polska

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-01-05

Telemarketer - infolinia wychodząca

Firma:
Confilogi Group sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny...

Więcej informacji

Data dodania: 2024-12-30

Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

Firma:
Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje Wymagania: Znajomość języka holenderskiego na poziomie C1/C2 oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Gotowość do pracy od poniedziałku...

Więcej informacji