Zamknij

Pracownik ds. finansowych, płac i kadr

Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Pracownik ds. finansowych, płac i kadr
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/25/0284
OBOWIĄZKI:
a. pełna obsługa programu PŁATNIK oraz PŁACE firmy Agrobex (m.in. sporządzanie list wypłat z osobowego i bezosobowego funduszu płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, generowanie i wysyłka deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych, sporządzenie korekt, rozliczanie zasiłków i składek ZUS, generowanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-4R, PIT-11, PPK);b. prowadzenie i archiwizacja dokumentacji płacowo-kadrowej;c. bieżąca obsługa spraw pracowniczych (rejestracja danych w systemie, rozliczanie czasu pracy, wnioski urlopowe, wystawianie skierowań na badanialekarskie, zgłaszanie pracowników na szkolenia BHP, zaświadczenia ERP-7, Z-3 i inne);d. sporządzanie sprawozdań i zestawień kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,e. obsługa: ZUS PUE, ePUAP, e-DORĘCZENIA;f. wystawianie faktur VAT w programie KF (moduł fakturowanie) i dokonywanie płatności za faktury;g. monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;h. współpraca z innymi działami;i. polecenia i prace doraźne zlecone przez Główną Księgową i Dyrektora MOK.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne od kandydatów:a. obywatelstwo polskie;b. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;c. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;d. nieposzlakowana opinia;e. wykształcenie: średnie lub wyższe (Prawo, Administracja, Ekonomia, Finanse i Rachunkowość); milewidziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.Wymagania dodatkowe od kandydatów:a. znajomość obsługi programu PŁATNIK;b. znajomość przepisów prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;c. rzetelność i odpowiedzialność, zaangażowanie w pracę;d. umiejętność sprawnej organizacji pracy;e. komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole;f. umiejętność pracy pod presją czasu;g. gotowość przyjęcia elastycznego czasu pracy;h. bardzo dobra obsługa komputera MS Office, urządzeń biurowych.

Miejsce pracy:

Leszno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 do 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Podobne oferty

Data dodania: 2025-04-18

Inspektor/ starszy inspektor ds. finansowo-księgowych k/m

Firma:
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Ogólny zakres obowiązków:- dekretowanie dokumentów księgowych wg obowiązującego planu kont z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej i programu budżetowego;- księgowanie dokumentów księgowych na kontach syntetycznych i analitycznych z uwzględnieniem...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-04-17

Główny specjalista do spraw legislacji

Firma:
Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: zagrożenie korupcją częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-04-17

Główny specjalista

Firma:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3...

Więcej informacji