O nas
Candellux Lighting to polska firma z ponad 35-letnim doświadczeniem w projektowaniu, produkcji i dystrybucji oświetlenia dekoracyjnego i nowoczesnych systemów oświetleniowych LED . Działamy na rynku polskim i międzynarodowym, obsługując zarówno sektor tradycyjny, jak i nowoczesne sieci handlowe. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się marek w Europie Środkowo-Wschodniej w 18 krajach w Europie.
Obecnie poszukujemy na stanowisko:
Obecnie poszukujemy na stanowisko:
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji                
                                   Miejsce pracy: Wołomin                
                            Zakres obowiązków:
- obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon,
 - zakładanie nowych klientów w systemie i panelu B2B,
 - codzienna współpraca z klientami, oferowanie alternatywnych produktów w przypadku braków towarowych,
 - obsługa zamówień w rejestrach BOK, BUF, SNO,
 - obsługa zamówień eksportowych, przygotowanie dokumentów eksportowych i współpraca z agencjami celnymi,
 - obsługa zamówień dostawców obcych (zamówienia, etykiety, reklamacje, zwroty, niezgodności),
 - przyjmowanie i rozliczanie towarów w magazynie MCZ, przekazywanie dokumentów do działu finansowego,
 - przygotowanie i wysyłka zwrotów towarów, kontrola terminowości wysyłek i reklamacji,
 - monitorowanie procesów realizacji zamówień w działach: Eksportu, Tradycyjnym, Nowoczesnym i E-commerce,
 - przygotowywanie faktur proforma, korekt (KOZ, KOR, ilościowych, cenowych),
 - przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologicznych i ilościowych),
 - podejmowanie decyzji dotyczących sposobu rozpatrzenia reklamacji (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa),
 - prowadzenie i archiwizacja dokumentacji reklamacyjnej, korespondencja z klientami,
 - organizowanie odbiorów i wysyłek towarów w ramach reklamacji,
 - tworzenie dokumentów magazynowych (MM, RW, protokoły zniszczeń, dokumenty zwrotów i przyjęć),
 - analiza i raportowanie kosztów reklamacyjnych w ujęciu miesięcznym i rocznym,
 - weryfikacja oraz rozliczanie not obciążeniowych od odbiorców krajowych i zagranicznych,
 - współtworzenie umów z odbiorcami w części dotyczącej reklamacji.
 
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze klienta lub w dziale reklamacji,
 - znajomość procesów sprzedażowych i dokumentów magazynowych,
 - dobra znajomość obsługi komputera i systemów sprzedażowych (mile widziana obsługa EDI, B2B – IdoSell, marketplace),
 - komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,
 - samodzielność, dokładność i odpowiedzialność,
 - wysoka kultura osobista, motywacja do osiągania celów.
 
Oferujemy:
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
 - pracę w miłej atmosferze z ambitnym, dynamicznym zespołem,
 - możliwość rozwoju zawodowego,
 - umowę zlecenie lub o pracę.
 
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
                            Firma:
Candellux Lighting Sp. z o.o.
                
                            Lokalizacja:
mazowieckie / Wołomin
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon, zakładanie nowych klientów w systemie i panelu...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-02
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
                            Firma:
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
                
                            Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Twoje Główne Zadania Rejestrowanie zamówień produktów i usług w systemach. Udzielanie informacji o zamówieniach, modyfikacje i wsparcie w ofercie. Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług firmy. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie...
Więcej informacji