Zamknij

Programmatic Specialist

O WPP Media  

 

WPP Media to globalna organizacja mediowa należąca do grupy WPP, skupiająca marki Choreograph, EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker.

W świecie, w którym media są wszędzie i we wszystkim, łączymy najlepsze platformy, ludzi i partnerów, aby tworzyć nieograniczone możliwości wzrostu.  

 

Dołączając do nas korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. W WPP Media nie tylko używamy technologii – my ją tworzymy. Dzięki naszym autorskim narzędziom, takim jak platforma WPP Open (platforma AI dla marketingu), będziesz pracować na międzynarodowych projektach i wspierać klientów na całym świecie. W WPP Media możesz korzystać z globalnych zasobów i kontaktów całej sieci WPP, poszerzać sieć znajomości i uczyć się od najlepszych w marketingu i reklamie. 

 

Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.

 

Więcej informacji możesz znaleźć na stronie wppmedia.com   

Programmatic Specialist
Warszawa

Jak będzie wyglądała Twoja praca?

 

Jako PROGRAMMATIC SPECIALIST będziesz współtworzyć Activation Team, który rozłożone wcześniej (przez inne zespoły) touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje.

 

Na co dzień będziesz m.in.:

  • współtworzyć i realizować strategie działań komunikacji z obszaru programmatic dla naszych Klientów,
  • kupować i monitorować kampanie w mediach internetowych,
  • tworzyć rekomendacje i prezentacje dla naszych Klientów,
  • analizować grupy celowe,
  • analizować i optymalizować prowadzone działania reklamowe,
  • przygotowywać raporty z realizowanych kampanii.

Co przyda Ci się na starcie?

  • doświadczenie w obszarze programmatic,
  • znajomość dwóch platform DV360,
  • znajomość narzędzi używanych do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii,
  • znajomość rynku mediów digital,
  • swobodna komunikacja w jęz. angielskim,
  • dobra znajomość Excela.

Czego możesz spodziewać się po nas? 

  • umowy o pracę,
  • pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, 
  • Od pierwszego dnia: zniżka na kantynę,
  • workation po pół roku pracy,
  • cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
  • cyklicznych spotkań integracyjnych,
  • rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • możliwości dołączenia do Innovation Community – to nasz wspólny program realizowany z Mspark: razem z Tobą rozwijamy i wdrażamy innowacyjne pomysły z sektora MARTECH, 
  • technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
  • programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
  • możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
  • świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
  • wsparcia w ramach Employee Assistant Program (doradztwo w zakresie zdrowia psychicznego) oraz współpracy z platformą Telus Health One,

…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.

 

Podobne oferty

Data dodania: 2025-12-23

Główny specjalista

Firma:
Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy - praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, - praca pod presją czasu, - praca w stresie, - zagrożenie korupcją, - kontakt z klientem zewnętrznym, - nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), - możliwe wyjazdy służbowe, - budynek dostosowany...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-12-05

Specjalista ds. Strategii Mediowych

Firma:
WPP Media

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-12-05

Specjalista Programmatic (Digital Media)

Firma:
WPP Media

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz...

Więcej informacji