Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy
Zakres zadań
- Obsługuje korespondencję i dokumentację przychodzącą i wychodzącą z Biura (w tym m.in.: kompletuje/weryfikuje i przedkłada do podpisu korespondencję, sporządza projekty pism, ewidencjonuje korespondencję w elektronicznym systemie rejestracji obiegu dokumentów).
- Prowadzi terminarze i kontakty dyrektora Biura i jego zastępców.
- Prowadzi wskazane sprawy osobowe pracowników (w tym m.in.: rejestruje obecność pracowników Biura, prowadzi zbiorczy plan urlopów pracowników, pomaga przy prowadzeniu akt osobowych pracowników oraz w realizacji zadań z zakresu spraw socjalnych, organizuje i rozlicza wyjazdy służbowe).
- Obsługuje interesantów Biura, udziela informacji.
- Organizuje spotkania dla Biura.
- Zapewnia zaopatrzenie pracowników Biura w materiały biurowe i spożywcze.
- Archiwizuje dokumentację.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w sekretariacie lub w recepcji
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia
- Znajomość zasad funkcjonowania i struktury organizacyjnej Ministerstwa
- Znajomość zasad obsługi klienta
- Znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych
- Znajomość przepisów dotyczących prowadzenia dokumentacji pracowniczej
- Myślenie analityczne
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, rzetelność, komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Sekretarka medyczna k/m
Firma:
Państwowy Instytut Medyczny MSWiA
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
- obsługa administracyjna Kliniki, - wspomaganie pracy Kliniki poprzez zapewnienie sprawnego przebiegu informacji,- wspieranie pracy kierownictwa Kliniki w czynnościach administracyjnych, - zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej. Wymagania konieczne:...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-20
Sekretarka / sekretarz
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Lokalizacja:
mazowieckie / Pruszków
- przeszkolenie w zakresie BHP i PPOŻ - poznanie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych- poznanie obowiązującego regulaminu pracy, organizacji pracy i funkcjonowania prokuratury oraz zakresu działania sekretariatów- przygotowywanie projektów pism w...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-14
Pracownik Sekretariatu
Firma:
Enodo Advisors Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: Zarządzanie rezerwacjami sal i bieżącą organizacją biura Obsługa gości i przygotowywanie drobnego poczęstunku Segregowanie dokumentów i archiwizacja korespondencji Kontakt z kurierami, urzędami oraz usługodawcami Składanie zamówień na...
Więcej informacji