Zamknij

Referendarz

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 157996

Warunki pracy


  • obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych

 


Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy


 

Zakres zadań

  • Obsługuje korespondencję i dokumentację przychodzącą i wychodzącą z Biura (w tym m.in.: kompletuje/weryfikuje i przedkłada do podpisu korespondencję, sporządza projekty pism, ewidencjonuje korespondencję w elektronicznym systemie rejestracji obiegu dokumentów).
  • Prowadzi terminarze i kontakty dyrektora Biura i jego zastępców.
  • Prowadzi wskazane sprawy osobowe pracowników (w tym m.in.: rejestruje obecność pracowników Biura, prowadzi zbiorczy plan urlopów pracowników, pomaga przy prowadzeniu akt osobowych pracowników oraz w realizacji zadań z zakresu spraw socjalnych, organizuje i rozlicza wyjazdy służbowe).
  • Obsługuje interesantów Biura, udziela informacji.
  • Organizuje spotkania dla Biura.
  • Zapewnia zaopatrzenie pracowników Biura w materiały biurowe i spożywcze.
  • Archiwizuje dokumentację.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w sekretariacie lub w recepcji
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia
  • Znajomość zasad funkcjonowania i struktury organizacyjnej Ministerstwa
  • Znajomość zasad obsługi klienta
  • Znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych
  • Znajomość przepisów dotyczących prowadzenia dokumentacji pracowniczej
  • Myślenie analityczne
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, rzetelność, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Sekretarka medyczna k/m

Firma:
Państwowy Instytut Medyczny MSWiA

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

- obsługa administracyjna Kliniki, - wspomaganie pracy Kliniki poprzez zapewnienie sprawnego przebiegu informacji,- wspieranie pracy kierownictwa Kliniki w czynnościach administracyjnych, - zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej. Wymagania konieczne:...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-11-20

Sekretarka / sekretarz

Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Lokalizacja:
mazowieckie / Pruszków

- przeszkolenie w zakresie BHP i PPOŻ - poznanie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych- poznanie obowiązującego regulaminu pracy, organizacji pracy i funkcjonowania prokuratury oraz zakresu działania sekretariatów- przygotowywanie projektów pism w...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-11-14

Pracownik Sekretariatu

Firma:
Enodo Advisors Sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Zarządzanie rezerwacjami sal i bieżącą organizacją biura Obsługa gości i przygotowywanie drobnego poczęstunku Segregowanie dokumentów i archiwizacja korespondencji Kontakt z kurierami, urzędami oraz usługodawcami Składanie zamówień na...

Więcej informacji