Zamknij

Referent

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie
Referent
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/25/0889
OBOWIĄZKI:
1. Obsługa centrali telefonicznej.2. Rejestracja korespondencji przychodzącej.3. Udzielanie klientom MOPR ogólnych informacji o świadczeniach i formachpomocy udzielanych w Ośrodku.4. Kierowanie klientów MOPR do odpowiednich działów, celem załatwieniaspraw.5. Wydawanie klientom MOPR decyzji z zakresu pomocy społecznej.6. Wydawanie klientom MOPR zaświadczeń z zakresu pomocy społecznej.7. Przygotowanie i wysyłka decyzji z zakresu pomocy społecznej.8. Rejestrowanie całej korespondencji MOPR w książce nadawczej oraz jejwysyłka w urzędzie pocztowym.9. Rozliczanie miesięczne ilości wysłanych listów z podziałem na poszczególnekomórki.10.Zastępowanie pracownika Kancelarii w przypadku jego nieobecności.Szczegóły oferty na stronie: https://bip.moprleszno.pl/dokument/1321
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie,2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. nieposzlakowana opinia,5. min. wykształcenie średnie,6. co najmniej 3- letni staż w pracy,7. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania MS Office,8. posiadanie umiejętności interpersonalnych tj.:- umiejętność komunikacji: jasne przekazywanie informacji ustnie i pisemnie;- kultura osobista w kontaktach z klientem i współpracownikami;- praca w zespole: współpraca z pracownikami socjalnymi i innymi jednostkami;- poufność i etyka zawodowa: dyskrecja przy obsłudze dokumentów i danych wrażliwych;- odporność na stres: praca przy dużej liczbie dokumentów i terminów;- inicjatywa i samodzielność: rozwiązywanie prostych problemów administracyjnych bez stałej kontroli.Wymagania dodatkowe:1. mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne);2. doświadczenie w pracy administracyjnej lub kancelaryjnej, najlepiej w ośrodku pomocy społecznej;3. ogólna znajomość pojęć związanych z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazu akt;4. ogólna znajomość przepisów z kodeksu postępowania administracyjnego;5. ogólna znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO).

Miejsce pracy:

Leszno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

- szczegóły dotyczące wynagrodzenia zostaną przedstawione w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Samodzielny referent

Firma:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku

Lokalizacja:
mazowieckie / Pułtusk

praca administracyjno -biurowa, zadania z ustawy o pomocy społecznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: min. 1 rok stażu pracy w administracji samorządowej, obsługa programów komputerowych

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Podreferendarz

Firma:
Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, - kontakt z klientem zewnętrznym, - zagrożenie korupcją, - działanie pod presją czasu, - budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań ma następujące...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Referendarz

Firma:
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: wejście do budynku „A" i „D" przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz...

Więcej informacji