Zamknij

Specjalista do spraw obsługi klienta k/m

MADIK Magdalena Koziej
Specjalista do spraw obsługi klienta k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/05933
OBOWIĄZKI:
- obsługa klienta,- wykładanie towaru,- dbałość o wygląd, ład w ciągu dnia, - sprzątanie stanowiska pracy (druga zmiana).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagania: otwartość, komunkatywna znajomość języka polskiego.Nieregularne godziny pracy: w godzinach 8.30-20.00 (sklep czynny w godzinach 9:00-19:00).Zgłoszenia: tel. 888 883 090.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 32,00 PLN


Opis wynagrodzenia:

Stawka: 32 zł/h brutto + premia od utargu po przekroczeniu minimum

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Młodszy Doradca Klienta

Firma:
GFL sp. z o. o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Błonie

ZADANIA Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi wsparcia procesu. WYMAGANIA Wysokie zdolności komunikacyjne,...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-06-18

Specjalista ds. obsługi posprzedażnej

Firma:
Asian Automotive Distribution Center

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-06-18

Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...

Więcej informacji