Zamknij

Specjalista do spraw obsługi klienta k/m

MADIK Magdalena Koziej
Specjalista do spraw obsługi klienta k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/05933
OBOWIĄZKI:
- obsługa klienta,- wykładanie towaru,- dbałość o wygląd, ład w ciągu dnia, - sprzątanie stanowiska pracy (druga zmiana).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagania: otwartość, komunkatywna znajomość języka polskiego.Nieregularne godziny pracy: w godzinach 8.30-20.00 (sklep czynny w godzinach 9:00-19:00).Zgłoszenia: tel. 888 883 090.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 32,00 PLN


Opis wynagrodzenia:

Stawka: 32 zł/h brutto + premia od utargu po przekroczeniu minimum

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych

Firma:
Global Assistance Polska Sp. z o.o

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w języku angielskim Wymagania: Komunikatywna znajomość angielskiego...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP

Firma:
Multi Parts Poland sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN Bieżące rozwiązywanie...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...

Więcej informacji