Zamknij

Specjalista do spraw sprzedaży k/m

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Specjalista do spraw sprzedaży k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/04909
OBOWIĄZKI:
- sprzedaż produktów i usług fundacji, - pozyskiwanie partnerów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie wyższe; co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, orzeczenie o niepełnosprawności; umiejętności sprzedażowe, praca w CRM. Biegła znajomość języka polskiego.Godziny pracy - do ustalenia.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 7 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatki

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. sprzedaży usług teleinformatycznych – ICT

Firma:
m-PLAY

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Specjalista do spraw sprzedaży

Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie

Lokalizacja:
mazowieckie / Wyszków

pozyskiwanie klientów, obsługa sprzedażowa i posprzedażowa na terenie Wyszkow i powiatu wyszkowskiegosystem wynagradzania prowizyjny: wynagrodzenie zależy od liczby podpisanych umów z klientamiwymiar czasu pracy do uzgodnienia- do wyboru zatrudnienie w oparciu...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Konsultant ds. sprzedaży i promocji wydawnictw ELT

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Tworzenie i utrzymywanie relacji z klientami w sektorze edukacyjnym. Organizacja i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń produktowych. Realizacja spotkań online i offline. Monitorowanie trendów branżowych i działań konkurencji. Zarządzanie danymi dla...

Więcej informacji