Zamknij

Specjalista ds. HR i Office Manager (m/k/x)

Atolls to największa na świecie platforma zakupowa tworzona przez społeczność, obecna w ponad 20 krajach.

Po rebrandingu z Global Savings Group rozwinęliśmy się z dostawcy kuponów w globalnego lidera, który wspiera konsumentów na każdym etapie zakupów – od inspiracji i opinii, przez rabaty i cashback, aż po świadome decyzje zakupowe. Naszą misją jest sprawić, by zakupy były prostsze, mądrzejsze i bardziej satysfakcjonujące.

Ponad 1000 osób z 70 narodowości w 10 krajach współtworzy nasze produkty cyfrowe, które zmieniają doświadczenia zakupowe milionów użytkowników. Kultura Atolls opiera się na innowacji, współpracy i rozwoju – każdy zespół ma realny wpływ na to, jak kupują klienci na całym świecie.
Specjalista ds. HR i Office Manager (m/k/x)
Location: Warszawa
Poszukujemy Specjalisty ds. HR i Office Managera (People Operations & Workplace Experience Specialist), który dołączy do zespołu People & Culture w Warszawie.

Rola łączy zadania z obszaru HR oraz zarządzania biurem. Będziesz osobą pierwszego kontaktu dla pracowników w Polsce oraz sercem warszawskiego biura – odpowiadając zarówno za sprawne procesy kadrowe, jak i za tworzenie przyjaznej atmosfery w miejscu pracy.

Zakres obowiązków – HR / People Operations:
  • Kompleksowa obsługa cyklu życia pracownika – od onboardingu po zakończenie współpracy.
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej (urlopy, zwolnienia lekarskie, świadczenia dodatkowe, umowy).
  • Współpraca z zewnętrznym dostawcą usług płacowych – przygotowywanie danych, weryfikacja list płac.
  • Administrowanie benefitami pracowniczymi.
  • Utrzymanie spójnych i aktualnych danych w systemie HRIS (Workday).
  • Wdrażanie lokalnych procesów HR zgodnie z globalnymi standardami.
  • Koordynacja procesów wizowych i związanych z pozwoleniem na pracę.
Zakres obowiązków – Office Management:
  • Organizacja codziennego funkcjonowania biura w Warszawie.
  • Współpraca z dostawcami i wynajmującym biuro.
  • Organizacja wydarzeń firmowych i spotkań zespołowych.
  • Tworzenie przyjaznej atmosfery – dbanie o ważne okazje (urodziny, rocznice, święta).
  • Koordynacja działań z innymi Office Managerami w Europie.
Wymagania:
  • Minimum 3 lata doświadczenia w HR lub People Operations, najlepiej w środowisku międzynarodowym.
  • Dobra znajomość polskiego prawa pracy i praktyki kadrowej.
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania priorytetami.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, proaktywność i nastawienie na współpracę.
  • Samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność.
  • Znajomość systemów HRIS (preferowany Workday) – mile widziana.
  • Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie.
  • Doświadczenie w zarządzaniu biurem i projektami – dodatkowy atut.
Proces rekrutacyjny:
  • Rozmowa z rekruterem (Talent Acquisition Call).
  • Spotkanie techniczne i case study z potencjalnym menedżerem.
  • Finałowa rozmowa z członkami zespołu Atolls.
  • Całość składa się zazwyczaj z 1–3 etapów.
Co oferujemy:
  • 32 dni płatnego urlopu oraz dodatkowy dzień wolny w urodziny.
  • Elastyczny model pracy hybrydowej.
  • Budżet na szkolenia i dostęp do programów rozwojowych.
  • Coaching w zakresie zdrowia psychicznego.
  • Regularne spotkania integracyjne lokalne i globalne.
  • Możliwość urlopu sabbatical po 2 latach pracy.
  • Nowoczesne środowisko pracy w modelu cloud-based.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji HR / Employee Lifecycle

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Utrzymanie danych organizacyjnych i obsługa zdarzeń w cyklu życia pracownika w systemach SAP HR oraz lokalnych systemach. Przygotowywanie umów i pism zgodnie z ustalonymi wzorcami oraz ich modyfikacja w razie potrzeby. Obsługa zapytań dotyczących danych...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Starszy specjalista hr

Firma:
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

- sporządzanie opinii i analiz w dotyczących spraw pracowniczych,- sporządzanie oceny sytuacji kadrowej,- nadzór nad limitem zatrudnienia bazowego,- współudział w przygotowywaniu szkoleń i prowadzeniu szkoleń,- udział w kontrolach w zakresie przestrzegania...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-11-01

Specjalista hr

Firma:
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

- prowadzenie Teczek Akt Osobowych pracowników, - wprowadzanie i aktualizacja danych pracowników w systemie informatycznym, - bieżąca obsługa pracowników, - ewidencja i rozliczanie czasu pracy, - realizacja zadań związanych z PPK, - przygotowywanie opinii i...

Więcej informacji