Zakres obowiązków specjalisty do spraw marketingu cyfrowego obejmuje tworzenie i realizację strategii online, zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach (SEO/SEM), tworzenie i publikację treści, analizę danych, a także optymalizację stron internetowych i kampanii pod kątem konwersji (CRO). Kluczowe zadania to m.in. planowanie i koordynowanie działań, monitorowanie efektywności za pomocą narzędzi analitycznych (np. Google Analytics) oraz analiza działań konkurencji.
- Strategia i planowanie: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych online, dostosowanych do celów biznesowych.
- Planowanie i koordynowanie działań w różnych kanałach cyfrowych (media społecznościowe, e-mail, strony internetowe).
- Kampanie i reklama: Prowadzenie wraz z dedykowanymi agencjami kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (SEM, np. Google Ads) oraz mediach społecznościowych (np. Facebook Ads).
- Optymalizacja kampanii pod kątem osiągania wyznaczonych wskaźników KPI.
- SEO (Optymalizacja dla wyszukiwarek): Optymalizacja treści i stron internetowych pod kątem lepszej widoczności w wynikach wyszukiwania.
- Wykorzystanie narzędzi analitycznych (jak Google Analytics) do monitorowania efektywności działań i raportowania wyników.
- Content marketing i media społecznościowe: Tworzenie, planowanie i publikowanie angażujących treści (tekstów, grafik, filmów) na potrzeby mediów społecznościowych, blogów i stron internetowych.
- Zarządzanie i kontrola nad dedykowanymi agencjami profili firmy w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik Tok).
- Analityka i optymalizacja: Monitorowanie efektywności kampanii i analizowanie danych za pomocą narzędzi analitycznych.
- Przeprowadzanie testów A/B i optymalizacja elementów strony internetowej w celu zwiększenia współczynników konwersji (CRO).
- Analiza działań konkurencji i trendów rynkowych.
- Zarządzanie bazą klientów: Pozyskiwanie nowych klientów poprzez kanały cyfrowe.
- Umiejętności analityczne i strategiczne: Zdolność do analizy danych, wyciągania wniosków i planowania.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość niezbędnych narzędzi analitycznych tj. Google Analytics, SEMrush, Google Search Console, Google Trends, Semstorm, itp.
- Pracę w strukturze importerskiej
- Współpracę w środowisku międzynarodowym
- Umowę B2B i wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość realnego wpływu na strategię marketingową nowej marki w Polsce
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Starszy specjalista
Firma:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) - praca w nietypowych godzinach związana jest z obsługą spotkań kierownictwa Ministerstwa organizowanych poza standardowymi godzinami pracy. Obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np....
Więcej informacjiData dodania: 2025-10-20
Starszy Specjalista / Główny specjalista ds. komunikacji i marketingu programu FENG
Firma:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Główne zadania: Strategia i promocja Planowanie i realizacja działań marketingowych i informacyjnych związanych z programem Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) Tworzenie i koordynacja kampanii promocyjnych związanych z projektami...
Więcej informacjiData dodania: 2025-10-15
Specjalista ds. Marketingu
Firma:
GEODIS Road Network Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Błonie
Główne obowiązki: Współtworzenie strategii komunikacji marketingowej Przygotowywanie materiałów ofertowych i promocyjnych Koordynowanie akcji promocyjnych Przygotowywanie plików graficznych i wizualizacji Prowadzenie badań rynku i współpraca w procesie...
Więcej informacji