Ogłoszenie numer: 9576742, z dnia 2025-03-21
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klientów biznesowych i wsparcie w codziennych zadaniach operacyjnych
- Aktualizacja danych w systemach i współpraca z zespołem
- Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
- Wykorzystanie swojej wiedzy do osiągania celów jakościowych i budżetowych
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
- Znajomość Excela (tabela przestawna, funkcje wyszukiwania)
- Umiejętność pracy w zespole i radzenia sobie z wieloma zadaniami
- Chęć do nauki i rozwoju w dynamicznym środowisku
Oferujemy
- Umowę o pracę i komfort pracy w biurze w Warszawie (praca hybrydowa po okresie wdrożenia)
- Program lunchowy, kawa, owoce i śniadania w biurze
- Karta MultiSport oraz dofinansowanie do aktywności sportowych
- Dofinansowanie do nauki języków obcych i edukacji
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie do żłobka, przedszkola oraz dodatkowy urlop na wolontariat
- Szkolenia rozwojowe i dostęp do platformy samorozwoju
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Doradca Klienta Biznesowego Orange
Firma:
OPTIMO Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Twoje główne zadania: doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i ICT dla klientów biznesowych negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert handlowych pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa monitorowanie rynku praca na przydzielonym...
Więcej informacjiData dodania: 2025-04-08
Konsultant Klienta Biznesowego - sprzedaż usług teleinformatycznych – ICT
Firma:
m-PLAY
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-19
Konsultant Biznesowy
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Utrzymywanie relacji z klientami B2B. Renegocjacja umów i realizacja celów sprzedażowych. Doradztwo produktowe oraz wysoka jakość obsługi klienta. Doświadczenie w obsłudze klienta B2B. Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne. Proaktywność i dobra...
Więcej informacji