Ogłoszenie numer: 9904180, z dnia 2025-05-31
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta i umów handlowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Kompletowanie dokumentacji do zawierania i realizacji umów oraz aneksów
- Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień projektów umów i monitorowanie postępów
- Rejestracja zawartych umów w systemach informatycznych
- Bieżąca współpraca z klientem w trakcie realizacji kontraktów
- Współpraca z innymi biurami i działami w firmie
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Zainteresowanie branżą TSL
- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy zespołowej
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub logistyce
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat
- Pracę w zgranym zespole w renomowanej firmie
- Zniżki na usługi transportowe i bilety międzynarodowe
- Grupowe ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (wypoczynek rodzinny, preferencyjne pożyczki, dofinansowanie żłobków i przedszkoli)
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista ds. obsługi posprzedażnej
Firma:
Asian Automotive Distribution Center
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Konsultant ds. obsługi klienta
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia dla klientów poprzez różne kanały komunikacji jak telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Udzielanie pomocy w zakresie pytań dotyczących produktów, rozwiązywanie problemów technicznych. Prowadzenie i...
Więcej informacji