Zamknij

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Język Duński)

Ogłoszenie numer: 10219931, z dnia 2025-09-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Język Duński)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) w zakresie rezerwacji i podróży.
  • Wsparcie w kwestiach płatności, programów lojalnościowych i usług online.
  • Rozwiązywanie problemów i pomoc w nagłych sytuacjach.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka duńskiego (C1).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Umiejętności komunikacyjne, cierpliwość i pozytywne nastawienie.
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.

Oferujemy

  • Pakiet relokacyjny: transport i zakwaterowanie na 2 tygodnie.
  • Pracę hybrydową po okresie wdrożenia (6-9 miesięcy).
  • Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, MyBenefit, ubezpieczenie na życie).
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzyczny

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów i partnerów w języku niemieckim Pomoc w rezerwacjach, korzystaniu z usług online i programów lojalnościowych Rozwiązywanie problemów podróżnych w szybki i efektywny sposób Budowanie pozytywnych relacji i wsparcie klientów premium Bardzo...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Język Norweski)

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) w zakresie rezerwacji i podróży. Wsparcie w kwestiach płatności, programów lojalnościowych i usług online. Rozwiązywanie problemów i pomoc w nagłych sytuacjach. Budowanie pozytywnych relacji z klientami. Biegła...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-09-11

Doradca Klienta z językiem szwedzkim / norweskim / duńskim

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Udzielanie wsparcia klientom B2B i B2C poprzez telefon, e-mail lub chat Pomoc techniczna i rozwiązywanie problemów związanych z usługami cyfrowymi Rozwiązywanie reklamacji i dbanie o wysoką jakość obsługi Wsparcie klientów w zrozumieniu produktów i usług...

Więcej informacji