Ogłoszenie numer: 10317608, z dnia 2025-10-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język polski i rosyjski
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klientów w języku polskim i rosyjskim
- Wsparcie klientów drogą mailową i telefoniczną
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych ze sprzętem medycznym dla osób z cukrzycą
- Rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku rosyjskim (C2)
- Umiejętność obsługi komputera
- Motywacja, entuzjazm i umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne
Oferujemy
- Podstawową wypłatę plus system bonusów
- Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej
- Dofinansowanie do okularów i wakacji, bony okolicznościowe, program poleceń pracowniczych
- Prywatne ubezpieczenie Medicover
- Kartę Multisport i program wspierający zdrowy styl życia
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę w międzynarodowym środowisku
Podobne oferty
Data dodania: 2025-10-30
Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
telefoniczne umawianie wizyt i kontakt z pacjentami z istniejącej bazy, prezentacja usług, pakietów zabiegowych i aktualnych promocji w sposób rzetelny, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych zgodnie ze standardami, budowanie trwałych relacji z pacjentami...
Więcej informacjiData dodania: 2025-10-12
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język słoweński
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta poprzez czat, e-mail i telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów wyznaczonych przez klienta i kierownictwo Przestrzeganie polityk i procedur firmy, dbanie o jakość obsługi Wykonywanie...
Więcej informacji