- Obsługa klientów i partnerów w języku niemieckim
- Pomoc w rezerwacjach, korzystaniu z usług online i programów lojalnościowych
- Rozwiązywanie problemów podróżnych w szybki i efektywny sposób
- Budowanie pozytywnych relacji i wsparcie klientów premium
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2)
- Umiejętność jasnej i cierpliwej komunikacji
- Organizacja pracy i radzenie sobie z wieloma zadaniami jednocześnie
- Pozytywne nastawienie i otwartość na różne sytuacje
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Pracę w trybie hybrydowym po okresie adaptacyjnym
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie, kafeteria MyBenefit)
- Szkolenia, coaching i rozwój zawodowy
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Język Duński)
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) w zakresie rezerwacji i podróży. Wsparcie w kwestiach płatności, programów lojalnościowych i usług online. Rozwiązywanie problemów i pomoc w nagłych sytuacjach. Budowanie pozytywnych relacji z klientami. Biegła...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Język Norweski)
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) w zakresie rezerwacji i podróży. Wsparcie w kwestiach płatności, programów lojalnościowych i usług online. Rozwiązywanie problemów i pomoc w nagłych sytuacjach. Budowanie pozytywnych relacji z klientami. Biegła...
Więcej informacjiData dodania: 2025-09-11
Doradca Klienta z językiem szwedzkim / norweskim / duńskim
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Udzielanie wsparcia klientom B2B i B2C poprzez telefon, e-mail lub chat Pomoc techniczna i rozwiązywanie problemów związanych z usługami cyfrowymi Rozwiązywanie reklamacji i dbanie o wysoką jakość obsługi Wsparcie klientów w zrozumieniu produktów i usług...
Więcej informacji