Ogłoszenie numer: 9506806, z dnia 2025-02-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta Turystycznego z Norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Pierwszy kontakt dla klientów w sprawach podróży klasy premium.
- Doradztwo i pomoc w zakresie lotów, produktów i usług, w tym programów lojalnościowych i metod płatności.
- Wsparcie dla klientów podczas podróży oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji.
Wymagania
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i dobra angielskiego (B2).
- Skłonność do pomagania, zdolności komunikacyjne, precyzja i organizacja pracy.
- Gotowość do pracy w biurze w Warszawie.
Oferujemy
- Pracę w międzynarodowym, różnorodnym środowisku dla linii lotniczej.
- Szkolenie, możliwości rozwoju oraz wsparcie mentoringowe.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Warszawy, zapewniające równe szanse dla wszystkich pracowników.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Customer advisor with Finnish for TV streaming provider
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer advisor with Danish for TV streaming provider
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Więcej informacji