Zamknij

Specjalista ds. Obsługi Klienta Turystycznego z Norweskim

Ogłoszenie numer: 9506806, z dnia 2025-02-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta Turystycznego z Norweskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Pierwszy kontakt dla klientów w sprawach podróży klasy premium.
  • Doradztwo i pomoc w zakresie lotów, produktów i usług, w tym programów lojalnościowych i metod płatności.
  • Wsparcie dla klientów podczas podróży oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i dobra angielskiego (B2).
  • Skłonność do pomagania, zdolności komunikacyjne, precyzja i organizacja pracy.
  • Gotowość do pracy w biurze w Warszawie.

Oferujemy

  • Pracę w międzynarodowym, różnorodnym środowisku dla linii lotniczej.
  • Szkolenie, możliwości rozwoju oraz wsparcie mentoringowe.
  • Nowoczesne miejsce pracy w centrum Warszawy, zapewniające równe szanse dla wszystkich pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Customer advisor with Finnish for TV streaming provider

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Customer advisor with Danish for TV streaming provider

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...

Więcej informacji