Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat.
- Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji.
- Rozwiązywanie problemów klientów.
- Efektywne zarządzanie reklamacjami.
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
- Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (poziom B2).
- Chęć nauki i rozwoju – doświadczenie nie jest wymagane!
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Podstawowa obsługa komputera.
- Możliwość pracy min. 120h miesięcznie z elastycznym grafikiem.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus bonusy.
- Elastyczne godziny pracy.
- Szeroki pakiet benefitów (np. Multisport, zniżki).
- Płatne szkolenie wstępne.
- Pracę w przyjaznym zespole z priorytetem na rozwój.
- Różnorodne eventy integracyjne.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Customer Service Specialist with Slovenian
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Support Specialist
Firma:
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Service Professional with Croatian
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...
Więcej informacji