Zamknij

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i angielskim

Ogłoszenie numer: 9865318, z dnia 2025-05-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i angielskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami
  • Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych
  • Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy
  • Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań

Wymagania

  • Biegła znajomość języka czeskiego (poziom native) i dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta – wymagane, mile widziane w środowisku technologicznym
  • Znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera
  • Zaangażowanie i pozytywne nastawienie do pracy
Mile widziane
  • Umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy zdalnej
  • Techniczne podejście do rozwiązywania problemów
  • Skrupulatność i dbałość o szczegóły

Oferujemy

  • Wybór formy zatrudnienia – umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę
  • Praca całkowicie zdalna z terytorium Polski
  • Godziny pracy w dni robocze – brak zmian weekendowych
  • Dofinansowanie do wakacji i okularów, program poleceń pracowniczych, vouchery okazjonalne
  • Prywatna opieka zdrowotna Medicover
  • Karta Multisport i program zdrowego stylu życia Everbetter
  • Szkolenia i możliwość współpracy międzynarodowej w ramach struktur firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Młodszy Konsultant Klienta

Firma:
GFL sp. z o. o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Błonie

ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA Zdolności komunikacyjne, samodzielność, proaktywność Podstawowa...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Customer Care Specialist

Firma:
Multi Parts Poland sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Manage and maintain assigned customer accounts. Prepare, check and enter data into the ERP/Financial system for operations including: Customer Purchase Orders Purchase Orders to Suppliers Receipt of Products Purchase Invoices Customer Invoices E-commerce reports ASNs...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. obsługi posprzedażnej

Firma:
Asian Automotive Distribution Center

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w...

Więcej informacji