Ogłoszenie numer: 10193546, z dnia 2025-09-05
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
Miejsce pracy: Leszno
Opis stanowiska
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami.
Rozwiązywanie problemów technicznych produktów.
Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki.
Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
Wymagania
Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego.
Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.
Doskonałe kompetencje komunikacyjne i interpersonalne.
Pozytywne nastawienie i pasja do obsługi klienta.
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.
Otwartość i elastyczność w podejściu do klienta.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub cywilnoprawna).
Możliwość relokacji do Katowic.
Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole.
Możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.
Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat....
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...
Więcej informacji