- Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją
- Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!
- Pokaż swoją moc w świecie technologii: zapewniamy wsparcie techniczne dla fanów streamingu.
- Rozwiąż zagadki: szybko i sprawnie odpowiadamy na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
- Empatia i profesjonalizm: obsługujemy i rozwiązujemy reklamacje klientów z uśmiechem i zrozumieniem.
- Obsługa połączeń: pomagamy klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
- Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru.
- Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta - oni są najważniejsi!
- Językowy Ninja: biegła znajomość duńskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
- Słuchanie jest sztuką: świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
- Doświadczenie z systemami CRM, na przykład: Salesforce, HubSpot, Zoho, SAP lub innych.
- Bogaty pakiet benefitów: kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje), ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna - dbamy o Twoje zdrowie i przyszłość.
- Międzynarodowe środowisko: pracując z nami poznasz ludzi z całego świata! Rozwój umiejętności i potencjału: masz talent? Świetnie! Pomożemy Ci go wykorzystać. A może jeszcze nie wiesz, w czym jesteś dobry? Spokojnie - razem to znajdziemy.
- Imprezy integracyjne: bo kto powiedział, że praca to tylko praca? Czasem warto oderwać się od ekranu i zintegrować z zespołem.
- Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy: nie zostawimy Cię samego w trudnych sytuacjach. Twój TL to także przewodnik.
Podobne oferty
Data dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...
Więcej informacjiData dodania: 2025-09-08
Coffee Market Expert with Czech or Slovak
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to...
Więcej informacji