Zamknij

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem gruzińskim

Ogłoszenie numer: 10062973, z dnia 2025-07-25

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem gruzińskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Codzienny kontakt z klientami przez czat, e-mail i telefon.
  • Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów.
  • Przestrzeganie procedur i standardów firmy.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka gruzińskiego (C1 lub native).
  • Znajomość języka angielskiego (min. B2) lub polskiego (min. B2).
  • Sprawna obsługa komputera i pakietu MS Office.
  • Motywacja do pracy i pozytywne nastawienie.
Mile widziane
  • Doświadczenie w obsłudze projektów medycznych.
  • Umiejętność planowania i ustalania priorytetów.
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.
  • Zdolność rozwiązywania problemów i dbałość o szczegóły.
  • Umiejętności sprzedażowe i interpersonalne.

Oferujemy

  • Pracę całkowicie zdalną z terenu całej Polski.
  • Sprzęt potrzebny do pracy.
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy.
  • Prywatną opiekę medyczną (Medicover).
  • Kartę Multisport i udział w programie zdrowego stylu życia Everbetter.
  • Dofinansowanie do okularów i wakacji.
  • Program poleceń pracowniczych oraz vouchery na różne okazje.
  • Szkolenia i możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

L2 Support Service Specialist

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Location: Remote from Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone). Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Achieving quality goals for calls and customer satisfaction. Performing log analysis....

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Customer Advisor with Korean

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Pracownik Obsługi klienta na czacie

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Obsługa klienta na czacie Wykonywanie prostej pracy zdalnej przez internet Podstawowa obsługa komputera/smartfona Swobodne poruszanie się po internecie Ukończone 18 lat (posiadany dowód) Wiek między 18 a 30 lat

Więcej informacji