Ogłoszenie numer: 10080394, z dnia 2025-07-30
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży.
- Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
- Interweniować w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży.
- Komunikować się z pasażerami za pomocą czatu lub rozmowy głosowej w celu szybkiego rozwiązania problemów.
- Tworzenie prawdziwych relacji z klientami.
Wymagania
- Biegła znajomość koreańskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
- Pozytywne nastawienie, cierpliwość i otwartość.
- Zdolności komunikacyjne: słuchanie, jasne i pewne komunikowanie się.
- Umiejętność organizacji pracy i wielozadaniowości.
- Dostępność do rozpoczęcia pracy od 21/07/2025.
Oferujemy
- Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach pracy w biurze.
- Zatrudnienie w znanej, międzynarodowej linii lotniczej.
- Pakiet świadczeń socjalnych, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie.
- Atrakcyjny bonus za polecenie nowych pracowników.
- Rozwój umiejętności przez szkolenia.
- Szybkie możliwości awansu i rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku.
- Nawiązywanie międzynarodowych kontaktów.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. angielskim
Firma:
ER Group
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Wsparcie Klientów w sytuacjach awaryjnych podczas podróży zagranicznych. Organizowanie pomocy assistance, w tym kontakt z placówkami medycznymi w Polsce i za granicą. Bieżąca współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie świadczonych...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Service Specialist with Czech or Slovak
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Customer Advisor with Korean
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Więcej informacji