Zamknij

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Być pierwszym punktem kontaktu dla wyjątkowych klientów potrzebujących wsparcia w podróżach – przez telefon lub czat.
  • Pomagać w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze metod płatności lub korzystaniu z lojalnościowych korzyści.
  • Rozwiązywać problemy w przypadku zmian w planach podróży.
  • Wykorzystywać odpowiednie kanały komunikacji, by szybko i skutecznie rozwiązywać problemy.
  • Pozostawić pozytywne wrażenie dzięki życzliwemu i pomocnemu zachowaniu.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka koreańskiego (C1)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Pozytywne nastawienie i cierpliwość
  • Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Oferujemy:
  • Praca hybrydowa po okresie wdrożenia 6-9 miesięcy
  • Możliwość pracy z renomowanymi liniami lotniczymi
  • Pakiet relokacyjny
  • Pakiet korzyści (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)
  • Bonusy za polecenie znajomych
  • Pełne szkolenie wstępne
  • Szybka ścieżka kariery w międzynarodowym środowisku
  • Codzienna współpraca z kolegami z różnych kultur
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Doradca Klienta z językiem szwedzkim / norweskim / duńskim

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Udzielanie wsparcia klientom B2B i B2C poprzez telefon, e-mail lub chat Pomoc techniczna i rozwiązywanie problemów związanych z usługami cyfrowymi Rozwiązywanie reklamacji i dbanie o wysoką jakość obsługi Wsparcie klientów w zrozumieniu produktów i usług...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Customer Support Specialist with Danish

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Customer Support Specialist with Norwegian

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Więcej informacji