Zamknij

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Ogłoszenie numer: 9475300, z dnia 2025-02-14

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Początek szkolenia: 17 marca.
  • Praca 5 dni w tygodniu, zmiany 8,5-godzinne (w tym godzina przerwy), harmonogram pracy: pon.-pt. 7:00-19:00, sob.-niedz. 9:00-18:00.
  • Pierwsze 6-9 miesięcy pracy stacjonarnej w biurze w Warszawie z możliwością przejścia na model hybrydowy w zależności od wyników.
  • Pierwszy punkt kontaktu w kwestiach związanych z podróżami premium.
  • Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności, programów lojalnościowych.
  • Pomoc w zakupie biletów lotniczych oraz obsługa różnych form płatności.
  • Wsparcie dla klientów napotykających trudności podróżnicze.
  • Obsługa pasażerów przez rozmowy telefoniczne/chat.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2), zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Skłonność do pomagania, współpracy.
  • Entuzjazm, cierpliwość, otwartość.
  • Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
  • Wysoka dbałość o detale i precyzja.
  • Wysoka organizacja pracy.
  • Dostępność do pracy stacjonarnej w Warszawie.

Oferujemy

  • Pracę w największych, renomowanych liniach lotniczych w Skandynawii – SAS.
  • Równe szanse dla wszystkich, bez względu na wiek, płeć i inne czynniki.
  • Bezpłatne, dwumiesięczne szkolenie z programem "learning by doing" i wsparciem trenera.
  • Środowisko pracy międzynarodowe i różnorodne, sprzyjające rozwojowi.
  • Inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
  • Praca w nowoczesnych biurach w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-03-08

Customer advisor with Finnish for TV streaming provider

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-03-08

Customer advisor with Danish for TV streaming provider

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-03-08

Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...

Więcej informacji