Ogłoszenie numer: 9863278, z dnia 2025-05-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów przez telefon, email, chat.
- Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych.
- Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń wychodzących i zbieranie opinii.
Wymagania
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (min. B2).
- Umiejętności komunikacyjne i słuchania.
- Znajomość obsługi klienta i umiejętności techniczne.
- Proaktywność, kreatywność, orientacja na klienta.
- Mile widziane doświadczenie z systemami CRM.
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Możliwości rozwoju i wykorzystania swoich talentów.
- Eventy integracyjne oraz wsparcie lidera zespołu.
- Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatna opieka medyczna.
- Umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna.
Podobne oferty
Data dodania: 2025-06-05
Specjalista ds. Wsparcia IT (ServiceDesk)
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Udzielanie wsparcia użytkownikom – przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza oraz usuwanie usterek w środowisku Windows 10/11 i Office 365 Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych Przygotowywanie i wdrażanie nowych stanowisk...
Więcej informacjiData dodania: 2025-06-01
Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and...
Więcej informacjiData dodania: 2025-05-28
Junior IT Service Desk Administrator
Firma:
Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: Obsługa ServiceDesk : Wsparcie użytkowników systemów IT, obsługa zgłaszanych zadań, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników, udzielanie szkoleń pracownikom, Zarządzanie sprzętem : wymiana, reinstalacja,...
Więcej informacji