Zamknij

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

Ogłoszenie numer: 9979801, z dnia 2025-06-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami
  • Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych
  • Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy
  • Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań

Wymagania

  • Biegła znajomość języka słoweńskiego i dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta – wymagane
  • Znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera
  • Zaangażowanie i pozytywne nastawienie do pracy

Oferujemy

  • Wybór formy zatrudnienia – umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę
  • Praca całkowicie zdalna z terytorium Polski
  • Godziny pracy w dni robocze – brak zmian weekendowych
  • Dofinansowanie do wakacji i okularów, program poleceń pracowniczych, vouchery okazjonalne
  • Prywatna opieka zdrowotna Medicover
  • Karta Multisport i program zdrowego stylu życia Everbetter
  • Szkolenia i możliwość współpracy międzynarodowej w ramach struktur firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. obsługi klienta (język szwedzki / norweski / duński)

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Odbieranie zapytań od klientów drogą telefoniczną, mailową i przez czat Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom platformy streamingowej Rozwiązywanie reklamacji z dbałością o pozytywne doświadczenie klienta Obsługa klientów indywidualnych i...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Customer Service Specialist with Slovenian

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Młodszy Doradca Klienta

Firma:
GFL sp. z o. o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Błonie

ZADANIA Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi wsparcia procesu. WYMAGANIA Wysokie zdolności komunikacyjne,...

Więcej informacji