Zamknij

Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim

Ogłoszenie numer: 9475324, z dnia 2025-02-14

Specjalista ds. Obsługi Klienta ze Szwedzkim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Rozpoczęcie szkolenia: 17 marca.
  • Praca 5 dni w tygodniu po 8,5 godziny (w tym godzinna przerwa), harmonogram od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-19:00, sobota-niedziela 9:00-18:00.
  • Pierwsze 6-9 miesięcy pracy z biura w Warszawie, z możliwością późniejszej pracy hybrydowej w zależności od wyników.
  • Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w zakresie podróży premium.
  • Poradnictwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych.
  • Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnorodnych metod płatności.
  • Wsparcie dla klientów napotykających trudności w podróży.
  • Asystowanie klientom przez rozmowy telefoniczne oraz czat.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami, opartych na zaufaniu.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka szwedzkiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).
  • Skłonność do pomagania, współpracy oraz entuzjastyczna, cierpliwa i otwarta postawa.
  • Umiejętność słuchania i jasnej komunikacji.
  • Precyzja i staranność.
  • Wysoka organizacja pracy.
  • Dostępność do pracy stacjonarnej w Warszawie.

Oferujemy

  • Pracę w największej, renomowanej nordyckiej linii lotniczej pięciogwiazdkowej - SAS.
  • Równe szanse dla wszystkich pracowników.
  • Płatne, dwumiesięczne szkolenie z systemem nauki poprzez działanie oraz wsparciem mentora.
  • Możliwość pracy w międzynarodowym, różnorodnym środowisku.
  • Inwestycję w rozwój kompetencji przez coaching i mentoring.
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-03-08

Customer advisor with Finnish for TV streaming provider

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-03-08

Customer advisor with Danish for TV streaming provider

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-03-08

Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...

Więcej informacji