Zamknij

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka słoweńskiego

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka słoweńskiego
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • Profesjonalna obsługa infolinii – telefonicznie, mailowo i na czacie
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami
  • Dbanie o jakość obsługi i przestrzeganie procedur
Nasze wymagania:
  • Znajomość języka słoweńskiego – warunek konieczny
  • Komunikatywność i dobra dykcja
  • Umiejętność obsługi komputera oraz skrzynki mailowej
  • Wielozadaniowość i zaangażowanie
Co oferujemy?
  • Umowę zlecenie i elastyczny grafik (9:00-21:00, 7 dni w tygodniu)
  • Prywatną opiekę zdrowotną
  • Kartę Multisport
  • Szkolenia z rozwoju osobistego
  • Program poleceń pracowniczych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Customer advisor with Finnish for TV streaming provider

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Customer advisor with Danish for TV streaming provider

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...

Więcej informacji