Zamknij

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 10377627, z dnia 2025-10-30

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • pierwsza linia kontaktu z klientami premium, telefonicznie lub online,
  • pomoc w rezerwacjach lotów, obsłudze serwisów internetowych i wyborze metod płatności,
  • rozwiązywanie problemów związanych z podróżami i wsparcie w nagłych sytuacjach,
  • tworzenie pozytywnych relacji i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.

Wymagania

  • płynna znajomość języka duńskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2),
  • komunikatywność, cierpliwość i pozytywne nastawienie,
  • umiejętność organizacji pracy i obsługi kilku zadań jednocześnie,
  • nastawienie na satysfakcję klienta i budowanie trwałych relacji.

Oferujemy

  • wsparcie przy relokacji (transport i zakwaterowanie),
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i pakiet benefitów,
  • rozwój kompetencji poprzez coaching i mentoring w międzynarodowym środowisku,
  • przyjazną atmosferę w zespole o różnorodnym międzynarodowym składzie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Praca w 100% zdalna w Polsce Do Twoich codziennych zadań będą należały: Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta - Biuro Handlowe - Rynek Przewozu Artykułów Budowlanych

Firma:
PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Co będzie należeć do Twoich zadań: Sporządzanie propozycji handlowych oraz planowanych do zawarcia umów handlowych i aneksów Przygotowywanie oraz uzgodnienia formalne wniosków dotyczących spraw związanych z umowami handlowymi, kompletowanie dokumentacji...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Firma:
Concentrix

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....

Więcej informacji