Ogłoszenie numer: 10377627, z dnia 2025-10-30
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- pierwsza linia kontaktu z klientami premium, telefonicznie lub online,
- pomoc w rezerwacjach lotów, obsłudze serwisów internetowych i wyborze metod płatności,
- rozwiązywanie problemów związanych z podróżami i wsparcie w nagłych sytuacjach,
- tworzenie pozytywnych relacji i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
Wymagania
- płynna znajomość języka duńskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2),
- komunikatywność, cierpliwość i pozytywne nastawienie,
- umiejętność organizacji pracy i obsługi kilku zadań jednocześnie,
- nastawienie na satysfakcję klienta i budowanie trwałych relacji.
Oferujemy
- wsparcie przy relokacji (transport i zakwaterowanie),
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i pakiet benefitów,
- rozwój kompetencji poprzez coaching i mentoring w międzynarodowym środowisku,
- przyjazną atmosferę w zespole o różnorodnym międzynarodowym składzie.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Praca w 100% zdalna w Polsce Do Twoich codziennych zadań będą należały: Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta - Biuro Handlowe - Rynek Przewozu Artykułów Budowlanych
Firma:
PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Co będzie należeć do Twoich zadań: Sporządzanie propozycji handlowych oraz planowanych do zawarcia umów handlowych i aneksów Przygotowywanie oraz uzgodnienia formalne wniosków dotyczących spraw związanych z umowami handlowymi, kompletowanie dokumentacji...
Więcej informacjiData dodania: dzisiaj
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia....
Więcej informacji