Ogłoszenie numer: 9505075, z dnia 2025-02-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Rozpatrywanie zapytań klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
- Monitoring standardów dostosowania obiektów dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
- Zarządzanie kanałami bezpośredniego kontaktu z klientem, w tym obsługa skrzynki kontaktowej.
- Aktywne uczestniczenie w projektach usprawniających jakość świadczonych usług.
Wymagania
- Min. średnie wykształcenie.
- Min. 3 lata doświadczenia zawodowego.
- Biegła znajomość pakietu Office.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Szkolenia i rozwój - uczestnictwo w kursach specjalistycznych oraz możliwość dofinansowania do studiów.
- Benefity: dofinansowanie do kultury i rekreacji, opieka medyczna.
- Atrakcyjne warunki pracy w prężnie rozwijającej się firmie z długoletnią tradycją.
- Rozwój kariery poprzez udział w ważnych projektach firmy.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Customer Service Specialist with Slovenian
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim
Firma:
Armatis Polska
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby...
Więcej informacji