Zamknij

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9505075, z dnia 2025-02-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Rozpatrywanie zapytań klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
  • Monitoring standardów dostosowania obiektów dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
  • Zarządzanie kanałami bezpośredniego kontaktu z klientem, w tym obsługa skrzynki kontaktowej.
  • Aktywne uczestniczenie w projektach usprawniających jakość świadczonych usług.

Wymagania

  • Min. średnie wykształcenie.
  • Min. 3 lata doświadczenia zawodowego.
  • Biegła znajomość pakietu Office.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Szkolenia i rozwój - uczestnictwo w kursach specjalistycznych oraz możliwość dofinansowania do studiów.
  • Benefity: dofinansowanie do kultury i rekreacji, opieka medyczna.
  • Atrakcyjne warunki pracy w prężnie rozwijającej się firmie z długoletnią tradycją.
  • Rozwój kariery poprzez udział w ważnych projektach firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Customer Service Specialist with Slovenian

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim

Firma:
Armatis Polska

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby...

Więcej informacji