Ogłoszenie numer: 9545050, z dnia 2025-03-03
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa telefoniczna klientów
- Prezentowanie i sprzedaż produktów oraz usług
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
Wymagania
- Zdolności sprzedażowe i chęć pomocy klientom
- Umiejętność naturalnej komunikacji bez sztywnych skryptów
- Szybkie przyswajanie wiedzy o nowych systemach i narzędziach
- Motywacja do osiągania celów i wysokie aspiracje finansowe
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej będzie dodatkowym atutem
- Zdolność do pracy w szybkim tempie i zespołowej atmosferze
Oferujemy
- Szkolenia wprowadzające do świata telekomunikacji i produktów firmy
- Bazową pensję plus możliwość zarobienia premii sprzedażowych i dodatkowych bonusów
- Elastyczny grafik pracy, również w weekendy i święta
- Możliwość pracy hybrydowej po procesie wdrożeniowym
- Dodatkowe premie za polecenie nowych pracowników i inne benefity firmowe
- Perspektywę długoterminowego zatrudnienia w stabilnej firmie
Podobne oferty
Data dodania: 2025-03-08
Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
Firma:
Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy...
Więcej informacjiData dodania: 2025-02-26
Doradca Klienta
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...
Więcej informacjiData dodania: 2025-02-26
Doradca Klienta
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...
Więcej informacji