Zamknij

Specjalista ds. obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 9748951, z dnia 2025-04-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych
  • Kontakt z klientami zdalnie oraz bezpośrednio
  • Prowadzenie spraw związanych z rachunkami, produktami i transakcjami
  • Pozyskiwanie dokumentów i informacji od klientów
  • Realizacja zgłoszeń reklamacyjnych
  • Sporządzanie dokumentów na potrzeby klienta

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, bankowość, ekonomia
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja własnej pracy
  • Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku
  • Kreatywność i umiejętność analizy danych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie w pracy z klientem lub w bankowości (mile widziane)

Oferujemy

  • System premiowy za wyniki i zaangażowanie
  • Preferencyjne warunki na produkty finansowe Grupy Kapitałowej
  • Elastyczny pakiet benefitów – dofinansowanie wakacji, opieki nad dziećmi, pożyczki
  • Dostęp do szkoleń i rozwoju w wybranej formie
  • Karta sportowa, prywatna opieka medyczna, wsparcie wellbeingowe
  • Dodatkowe dni wolne dla pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: wczoraj

Specjalista do spraw obsługi klienta k/m

Firma:
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

- obsługa klienta,- wykładanie towaru,- dbałość o wygląd, ład w ciągu dnia, - sprzątanie stanowiska pracy (druga zmiana). Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci) Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: polski, w...

Więcej informacji

Data dodania: wczoraj

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....

Więcej informacji

Data dodania: 2025-04-24

Customer Support Specialist

Firma:
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...

Więcej informacji