Zamknij

Specjalista ds. obsługi posprzedażnej

Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej chińskiej marki, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi posprzedażnej
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera
  • Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych
  • Obsługa zamówień części zamiennych i akcesoriów
  • Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w rozliczeniach wniosków gwarancyjnych i reklamacji
  • Aktualizacja materiałów / oferty handlowej w internetowym katalogu akcesoriów
  • Wdrażanie i obsługa nowych projektów
Oczekiwania wobec kandydata / kandydatki: 
  • Min. 2 lata doświadczenia w branży automotive na podobnym stanowisku
  • Język angielski na poziomie B2
  • Biegła znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym naciskiem na MS Excel
  • Wyższe wykształcenie (mile widziane techniczne)
  • Prawo jazdy kategorii B
Firma oferuje:
  • Pracę w strukturze importerskiej
  • Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym
  • Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma:
Foundever

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów firmy zapewniającej szybkie płatności internetowe; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Młodszy Konsultant Klienta

Firma:
GFL sp. z o. o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Błonie

ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA Zdolności komunikacyjne, samodzielność, proaktywność Podstawowa...

Więcej informacji

Data dodania: dzisiaj

Customer Care Specialist

Firma:
Multi Parts Poland sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Manage and maintain assigned customer accounts. Prepare, check and enter data into the ERP/Financial system for operations including: Customer Purchase Orders Purchase Orders to Suppliers Receipt of Products Purchase Invoices Customer Invoices E-commerce reports ASNs...

Więcej informacji