Zamknij

Specjalista ds. Operacji – Obsługa Klienta w Sektorze Medycznym

Ogłoszenie numer: 10443459, z dnia 2025-11-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Operacji – Obsługa Klienta w Sektorze Medycznym

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Odbieranie połączeń telefonicznych oraz obsługa zapytań mailowych i wiadomości głosowych od pacjentów, pracowników ochrony zdrowia i opiekunów dotyczących produktów farmaceutycznych.
  • Udzielanie rzetelnych informacji o produktach zgodnie z obowiązującymi skryptami i wytycznymi firmy.
  • Rejestrowanie wszystkich kontaktów w systemie oraz zapewnienie zgodności z wymaganiami jakościowymi i regulacyjnymi.
  • Terminowe odpowiadanie na zapytania w celu utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji klientów.
  • Wsparcie działań projektowych, m.in. w zakresie raportowania i weryfikacji danych.
  • Współpraca z zespołem w celu zapewnienia płynnego przebiegu pracy i wysokiej jakości obsługi.

Wymagania

  • Doświadczenie zawodowe w branży medycznej lub pokrewnej (np. dietetyk, weterynarz, pielęgniarka, farmaceuta).
  • Dobra znajomość terminologii medycznej i zasad komunikacji w ochronie zdrowia.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne, empatia i kultura osobista.
  • Swoboda w obsłudze rozmów telefonicznych oraz korespondencji mailowej.
  • Dokładność, dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu.
  • Gotowość do pracy zdalnej oraz uczestnictwa w spotkaniach zespołowych online.
  • Preferowani kandydaci wielojęzyczni – w szczególności z biegłą znajomością niemieckiego i francuskiego.
  • Mile widziana znajomość także włoskiego, portugalskiego, hiszpańskiego i angielskiego.

Oferujemy

  • Współpracę w modelu B2B
  • Umowę na 12 miesięcy z możliwością rozpoczęcia pracy od zaraz
  • Całkowicie zdalny tryb pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku i rozwoju w branży farmaceutycznej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.