- Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy.
- Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne.
- Monitorować i analizować trendy rynkowe.
- Budować relacje z klientami i dbać o ich zaangażowanie.
- Moderować komentarze i odpowiadać na wiadomości.
- Dobrej organizacji pracy i umiejętności działania pod presją.
- Znajomości pakietu MS Office i aktualnych trendów w social media.
- Poczucia estetyki i wysokiej kultury osobistej.
- Zaangażowania i kreatywności.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie.
- Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami. Poszukiwanie nowych możliwości...
Więcej informacjiData dodania: wczoraj
Starszy specjalista
Firma:
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: obiekt dostosowany do potrzeb osób z...
Więcej informacjiData dodania: 2025-05-06
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Firma:
Grupa Pascal
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych Moderowanie komentarzy Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i...
Więcej informacji