Ogłoszenie numer: 10397187, z dnia 2025-11-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Kontakt telefoniczny z klientami.
- Prezentacja oferty firmy.
- Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych.
- Aktualizacja danych w systemie CRM.
- Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, podnoszenie ich satysfakcji.
Wymagania
- Doświadczenie w rozmowach sprzedażowych.
- Znajomość MS Office i systemów CRM.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Preferowane dodatkowe kwalifikacje w dziedzinach jak ochrona osób i mienia, zabezpieczenia techniczne, ppoż, utrzymanie czystości.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Zbalansowany stosunek pracy do życia osobistego.
- Pakiet benefitów (kultura, sport, wypoczynek) do wyboru.
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
Podobne oferty
Data dodania: 2025-11-07
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
utrzymywanie stałego kontaktu z klientami oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy doradztwo w zakresie dopasowania produktów do potrzeb klienta analiza efektywności kontraktów i...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-05
Trener Call Center / Coach call center
Firma:
MAOBI Group
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów, prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych, prowadzenie indywidualnych spotkań...
Więcej informacjiData dodania: 2025-11-05
Specjalista ds. Szkoleń i Coachingu
Firma:
Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży...
Więcej informacji