Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów
- prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu
- odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży
- tworzenie, aktualizacja i wdrażanie materiałów szkoleniowych i wspierających sprzedaż
- wdrażanie nowych procedur i standardów w zespole
- doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i obsłudze klienta
- doświadczenie w roli Trenera lub Coacha Call Center
- umiejętność prowadzenia szkoleń oraz motywowania zespołu
- znajomość technik sprzedaży i ich praktyczne zastosowanie
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i budowania autorytetu
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt
- prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną
- atrakcyjne wynagrodzenie z systemem motywacyjnym
- dostęp do siłowni w biurze
- udział w rozwijających i ciekawych projektach
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Trener Call Center / Coach call center
Firma:
MAOBI Group
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów, prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych, prowadzenie indywidualnych spotkań...
Więcej informacjiData dodania: 2025-10-06
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
Firma:
Premium Pro Group Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Firma z branży chemii przemysłowej poszukuje handlowców. Praca tylko stacjonarna w biurze w Warszawie lub Krakowie Wynagrodzenie stałe + premia która jest naliczana procentowo od wysokości sprzedaży Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne...
Więcej informacji