Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów
- prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu
- odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży
- tworzenie, aktualizacja i wdrażanie materiałów szkoleniowych i wspierających sprzedaż
- wdrażanie nowych procedur i standardów w zespole
- doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i obsłudze klienta
- doświadczenie w roli Trenera lub Coacha Call Center
- umiejętność prowadzenia szkoleń oraz motywowania zespołu
- znajomość technik sprzedaży i ich praktyczne zastosowanie
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i budowania autorytetu
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt
- prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną
- atrakcyjne wynagrodzenie z systemem motywacyjnym
- dostęp do siłowni w biurze
- udział w rozwijających i ciekawych projektach
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Trener Call Center / Coach call center
Firma:
MAOBI Group
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów, prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych, prowadzenie indywidualnych spotkań...
Więcej informacjiData dodania: 2025-12-07
Trener Call Center / Coach call center
Firma:
MAOBI Group
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów, prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych, prowadzenie indywidualnych spotkań...
Więcej informacjiData dodania: 2025-12-07
Specjalista ds. Szkoleń i Coachingu
Firma:
Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży...
Więcej informacji