Ogłoszenie numer: 9924085, z dnia 2025-06-07
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa zapytań od użytkowników (głównie w języku polskim, część w języku angielskim)
- Udzielanie informacji technicznych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów
- Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi w celu zapewnienia ciągłości działania urządzeń
- Dbanie o jakość i terminowość obsługi zgłoszeń
Wymagania
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Chęć do nauki i gotowość do przyswajania wiedzy technicznej
- Umiejętność jasnego przekazywania informacji
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, ale nie jest konieczne – wszystkiego Cię nauczymy
Oferujemy
- Zatrudnienie w stabilnej firmie z rozpoznawalną pozycją na rynku
- Elastyczny grafik – możliwość łączenia pracy ze studiami lub innymi zobowiązaniami
- Wdrożenie krok po kroku – zapewniamy kompleksowe szkolenie na start
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
- Benefity pozapłacowe: karta sportowa, opieka medyczna i inne dodatki
Podobne oferty
Data dodania: 2025-06-06
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma:
Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu...
Więcej informacjiData dodania: 2025-06-04
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe, pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń i udzielanie informacji, dbanie o wysoką jakość obsługi i dobre relacje z klientami, współpraca z innymi członkami zespołu przy realizacji celów operacyjnych....
Więcej informacjiData dodania: 2025-06-03
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)
Firma:
Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny Budowanie pozytywnych relacji z klientami Współpraca z zespołem...
Więcej informacji