Zamknij

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 9924085, z dnia 2025-06-07

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa zapytań od użytkowników (głównie w języku polskim, część w języku angielskim)
  • Udzielanie informacji technicznych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów
  • Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi w celu zapewnienia ciągłości działania urządzeń
  • Dbanie o jakość i terminowość obsługi zgłoszeń

Wymagania

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Chęć do nauki i gotowość do przyswajania wiedzy technicznej
  • Umiejętność jasnego przekazywania informacji
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, ale nie jest konieczne – wszystkiego Cię nauczymy

Oferujemy

  • Zatrudnienie w stabilnej firmie z rozpoznawalną pozycją na rynku
  • Elastyczny grafik – możliwość łączenia pracy ze studiami lub innymi zobowiązaniami
  • Wdrożenie krok po kroku – zapewniamy kompleksowe szkolenie na start
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
  • Benefity pozapłacowe: karta sportowa, opieka medyczna i inne dodatki
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Data dodania: 2025-06-06

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Firma:
Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu...

Więcej informacji

Data dodania: 2025-06-04

Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Firma:
Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe, pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń i udzielanie informacji, dbanie o wysoką jakość obsługi i dobre relacje z klientami, współpraca z innymi członkami zespołu przy realizacji celów operacyjnych....

Więcej informacji

Data dodania: 2025-06-03

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

Firma:
Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny Budowanie pozytywnych relacji z klientami Współpraca z zespołem...

Więcej informacji