Ogłoszenie numer: 9750067, z dnia 2025-04-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV).
- Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów.
- Koordynacja konserwacji i napraw laptopów.
- Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach.
- Wydawanie sprzętu służbowego nowo zatrudnionym pracownikom.
- Realizacja dodatkowych zadań wynikających z potrzeb.
Wymagania
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomość obsługi komputerów i urządzeń biurowych.
- Umiejętność szybkiej diagnozy i rozwiązywania problemów oraz organizacji pracy.
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie.
- Praca poniedziałek-piątek, 09:00-17:00.
- Wdrożenie do stanowiska.
- Stabilność zatrudnienia w firmie o zasięgu międzynarodowym.
- Przyjazne środowisko pracy.
Podobne oferty
Data dodania: dzisiaj
Civil Engineer Software Consultant
Firma:
STRABAG Sp. z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Pruszków
Your contribution to us Conducting iTWO training for future users in Polish, both in the office and at the workplace, during the application, preparation and implementation phases Supporting iTWO users and project management Active participation in the development of...
Więcej informacjiData dodania: 2025-04-16
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji
Firma:
POLPHARMA S.A.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań Proponowanie...
Więcej informacjiData dodania: 2025-04-12
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych Współpraca z...
Więcej informacji