- Udzielaj wsparcia dla użytkowników platform streamingowych; obsługa przez telefon, e-mail, czy czat.
- Zapewnianie technicznego wsparcia oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi.
- Rozwiązywanie problemów związanych z umowami, rozliczeniami oraz reklamacjami z empatią i profesjonalizmem.
- Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii.
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) oraz komunikatywny angielski (min. B2).
- Wiedza techniczna i administracyjna, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Doświadczenie z systemami CRM będzie dodatkowym atutem.
- Międzynarodowe środowisko pracy z możliwościami rozwoju umiejętności.
- Imprezy integracyjne, wsparcie lidera i nowoczesne biuro w centralnej lokalizacji.
Podobne oferty
Data dodania: 2025-06-16
Doradca klienta z językiem duńskim
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją. Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną ofertę! Pomagaj innym:...
Więcej informacjiData dodania: 2025-06-14
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach...
Więcej informacjiData dodania: 2025-06-13
Doradca Klienta z ojczystym niemieckim
Firma:
Dobre Biuro sp z o.o.
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 20.000 zł. Brutto| miesiąc| częściowo zależne od wyników (podstawa + prowizja) własna działalność gospodarcza lub zameldowanie w Niemczech (konieczne zatrudnienie pod naszą niemiecką firmą na niemieckich warunkach)...
Więcej informacji