- Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat.
- Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji.
- Rozwiązywanie problemów klientów.
- Zarządzanie reklamacjami.
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
- Biegłość w języku włoskim na poziomie min. B2.
- Chęć nauki i rozwoju - nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w obsłudze klienta.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji i zorientowanie na potrzeby klienta.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i uprzejmość.
- Umiejętność organizacji pracy pod presją czasu.
- Podstawowa znajomość obsługi komputera.
- Dyspozycyjność na co najmniej 120h w miesiącu z elastycznym grafikiem pracy
- Wynagrodzenie podstawowe plus system bonusowy.
- Elastyczne godziny pracy i możliwość dostosowania grafiku.
- Benefity takie jak karta Multisport, zniżki na produkty, konkursy.
- Płatne szkolenie wstępne i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Pracę w przyjaznym zespole i liczne wydarzenia integracyjne.
- Szybki i przejrzysty proces rekrutacyjny bez zbędnych formalności.
Podobne oferty
Data dodania: 2025-03-23
Customer advisor with Finnish for TV streaming provider
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-23
Customer advisor with Danish for TV streaming provider
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Więcej informacjiData dodania: 2025-03-23
Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Więcej informacji